tisdag 2 december 2008

Söndagsdepp och måndagsångest

Tisdag känns som en vanlig dag. Och det är inte utan att jag längtat hit! Igår var huvudvärk, smärtande musklevärk och pissdåligt humör. I söndags var det trötthet trötthet trötthet, deppigt och pissdåligt humör.

Lördagen däremot var helt fantastisk! Har nog alrig åkt så bra försäsongsåkning. Föret var precis lagom mjukt, i kanterna fanns lite mjuk lössnö att svänga slalomskidorna i, och kidsen var glada. Men inte lika glad som jag! Vi åkte på i riktiga åkarövningar, bara så att jag skulle få åka mycket och snabbt :o) Lite kallt var det (-25 längs vägen, -18 på parkeringen och -10 på toppen), men solen sken och det var fantastiskt vackert! Igå skulle vi ha åkt premiär i Måttsund, men strömtillförseln var inte som den skulle så liften stod och backen var svart. Nya försök imorogn. Idag ska jag ta mig och styrketräna. Det var länge sen...

1 kommentar:

Susanne Snäll sa...

Aaaavis på din skiddag!

Bakat några goda muffinsar på länge?