fredag 17 juli 2009

Vad hände?!

Tiden går och inga inlägg! Man skulle kunna tro att jag bara skiter i allt. Men så är det förstås inte! Ser bara till att inte ha på datorn när jag är hemma :o) Jag jobbar fortfarande, en vecka till. Sen ska det bli två sköna semesterveckor på Gotland och i stugan på fjället. Det har varit sköna veckor hemma sen midsommar hur som helst. Lugnt på jobbet så jag har hunnit med det jag tänkt (nästa vecka blir nog mest att löka :o) ). Gå hem tidigt, träna, träffa kompisar och bara få vara hemma!

Tankeverksamheten snurrar kring "matters of the heart". Hur beter man sig för att få nåt att hända? Kan inte fortsätta i den här dvalan länge till. Det är alldeles för tråkigt och gör att jag fokuserar på helt fel saker. HELT FEL!

Kvällen går i glad-popens tecken. Jag och Anna styr bilen till Skellefteå och ska dansa oss trötta med Miss Li. Äntligen ska jag få se henne live! Wakeboardpremiären igår (lite sent, jag vet) gjorde att jag är sugen på mer och med ny fin båt på måndag kan det nog bli mer sånt i sommar.

2 kommentarer:

Susanne Snäll sa...

Välkommen tillbaka! Skönt att se att du lever. (Som om vi inte hade kontakt på annat sätt ;o) Längtar tills du kommer hit! Guldtomten längtar också!

Anja och Jonas sa...

Jonas undrar vad båten eran kostar?! Fråga chans vettja på en lapp och med 3 rutor, JA NEJ eller KANSKE!