tisdag 8 september 2009

Ordförande Mao

Känner att jag borde göra ett inlägg. Egentligen ett helt annat inlägg än det här, men jag har inte tagit bilden ännu... Det kommer senare!

Annars är det inte så mycket spännande som händer. Jag jobbar, idag sprang klockan iväg på slutet, helt oplanerat och omotiverat. Men skönt att få lite gjort av sånt som inte är jättespännande men som ändå ska iväg till andra. Hemma höststädar jag. Lilla förrådet är rensat och förvandlat till klädkammare/hall. Det stora är påbörjat, där finns det mycket mer att rensa... Byrån i hallen är rensad och städad. Bokhyllan är det snart ordning i. Och de två ikea-kassarna med gamla kläder ska gås igenom en sista gång innan avfärd till röda korset.

Och sen försöker jag avsluta mitt arbete som valberedare i Luleå Alpina. En plats kvar att fylla i styrelsen. Och en ordförande att hitta bland dessa! Inte det lättaste, men på något sätt måste det gå. Tar paus för dagen, batterierna i telefonen är slut, och fortsätter imorgon igen.

God natt!

Inga kommentarer: