torsdag 24 april 2008

Edgy vs tant

Idag har jag varit hos frisören. Och jag har längtat dit, håret kändes mer som ett trollrufs än som en frisyr. Nu är jag inte lika säker. Det känns som om jag och frisören återigen inte riktigt förstått varandra. Jag har kommit hem med en väldigt assymertrisk frisyr. Kanske är det så att den är snygg i sig, men passar den mig? Just nu kan jag inte bestämma mig för om den är tuff eller töntig. Jag hoppas på att den känns bättre med lite lockar i, nu är den plattångad. Idag är jag dessutom ful, tjock och luktar illa. Och inte har jag några snygga kläder heller.

Imorgon är en ny dag.

1 kommentar:

Anja och Jonas sa...

Men Mallan, du är säkert dötsasnygg, som vanligt! Jag tycker alltid du är fin i håret fast jag har säkert inte sagt det. Man borde komplimanga lite oftare!
Ful, fet, less och vit, I know the feeling. Men vitheten lär ju säkert Valborgssolen råda bot på!
Imorgon är en annan dag som sagt, då ska jag sluta med kakor, eller var det i övermorgon?!