söndag 18 januari 2009

En helt vanlig söndag

Söndagen är snart slut, och jag har börjat längta i säng. Tidigt imorgon åker jag till Borlänge och kommer tillbaka först på torsdag kväll. Jag ska gå en kurs i det projektverktyg vi använder på Banverket. En kurs som enligt ryktet är bra, så det ser jag fram emot.

Idag blev det ingen skridskoåkning, grått väder med mer vind än igår gjorde att jag inte var så sugen. Var på gymmet och körde lite styrka istället. Nu är garderobsdörrarna på plats, det är lite mer ordning i garderoben, all tvätt är tvättad och väskan packad. Det är dags att börja en ny vecka!

God natt.

1 kommentar:

Anja och Jonas sa...

Fröken flacka och far! Värst vad du reser land och rike runt! Många spår att mäta antar jag!
Trevligt också att du är tillbaka i bloggvärden så man får höra vad du sysslar med!