söndag 25 januari 2009

Söndagsbloggande igen

Det verkar vara söndagar som är min bloggardag. Förhoppningsvis kan jag få in en dag till eller två under veckan också... Veckan som varit har jag ju dock varit i Borlänge nästan hela veckan. Hade förstås kunnat skriva därifrån också, men har lite problem med uppkopplingen på jobbdatorn. Ska fixa det i veckan. Kursen i Borlänge var annars riktigt bra! Ingen korvstoppning utan ett mer aktivt lärande om projektledning. Nu kommer det svåra bara, att få in alla idéer i verkligheten. Det blir en utmaning! Fick in ordentligt med träning i Borlänge också. Skönt att komma igång!

Helgen känns lite som förra helgen. Jag är trött och slö. Inte många knop gjorda alls. Ligger i soffan, kollar skidåkning och läser bok. Har haft planer på både styrketräning, promenad och skridskoåkning, men än har det inte blivit något utav det. Det är kanske inte hela världen efter en aktiv vecka, men det skulle samtidigt vara skönt att komma ut lite!

Veckan som kommer är jag hemma nästan hela tiden, en resa till Borlänge över dagen (!) på onsdag. Annars blir det mest skidåkning på kvällarna, träningen på Ormberget startar upp och jag ska hjälpa till lite. På fredag åker jag till Katterjåkk. Tapetsering står på schemat. Restaurangen har premiär också, vilket man kanske måste kolla in.

Inga kommentarer: